Hallooo!!

Dit zal alweer een van de laatste filmpjes worden. We vliegen vandaag naar Kota Kinabalu met een tussenlanding op Kuala Lumpur. Voor de mensen die niet weten waar Kota Kinabalu ligt; dit is op het tweede eiland van Maleisie en is het beginpunt van onze reis door Borneo. We gaan hier op zoek naar mijn familie; de Oerangoetangs!! Hier blijven we nog ongeveer 6 weken en dan komt onze reis toch echt tot een eind. 30 Juli vliegen we dan terug naar London en Amsterdam. Hier zullen we een uur of 11 in de ochtend aankomen. Afgelopen week hebben we even vakantie gevierd op een tropisch eilandje in Thailand en zijn weer helemaal opgeladen om het maximale uit de laatste 6/7 weken te halen. Een absoluut hoogtepunt zal het spelen met de OerangOetangs worden. En daarna hebben we beide weer zin om naar huis te gaan. Hier het filmpje van Laos, Cambodja en Thailand! https://vimeo.com/44051349 Helaas is ons SD geheugenkaartje kapot gegaan en hebben we maar weinig fotos van Cambodja. Als iemand weet hoe we deze fotos kunnen redden mag hij of zij zich aanbieden! Veel plezier aan het EK hebben jullie nog niet gehad, ik trouwens ook niet, maar geloof me het komt zondag goed! ik voorspel een 3-0 overwinning van Duitsland en Nederland! No Worries!! Dus veel plezier zondag. Gegroet! Sanne en Jorn

tettje

Hoi Jorn en Sanne,

Ik deel je optimisme niet maar ze hebben zondag nog een kans(je). Dat zal straks voor jullie wennen zijn om weer in Nederland te zijn, maar vast ook heerlijk en met een voldaan gevoel dat jullie dat toch maar even geflikt hebben. En dan maar een boek schrijven over jullie avonturen, wie weet word het een bestseller???????????
groetjes, liefs en spoedig tot weerzien Tettje

Karin K

Sjtiekumurzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!