Programma

Hallo, Ik zal nog even vertellen hoe de komende weken er uit gaan zien. De komende 13 dagen staan we nog fulltime aan de pompoen lopende band, zelfs op zaterdag en zondag. Dan gaan we maandags met de bus terug naar Auckland, het is zo'n 8 uren met de bus. De volgende dag vliegen we van Auckland naar Nadi (FIJI !!!) daar gaan we 9 dagen van het ene bounty eiland naar het andere hoppen. ;) Dan vliegen we van Nadi ( had ik al gezegd dat dat FIJI is?) terug naar Sydney Australia. Daar gaan we een paar uur koffieleuten met Phil. Dan vliegen we vanaf Sydney naar Singapore. Eerst was het plan om van uit Singapore naar Maleisie/Borneo te gaan, maar dit is veranderd omdat mijn zus en haar vriend mij zo erg missen dat ze me op komen zoeken op Bali (Indonesie). We reizen met zn 4en door naar Java en komen dan terug op Bali, omdat daar dan nog twee mensen komen die ons heel erg missen. Rene en Jorrit landen dan op Denpasar (Bali). Daar gaan we dan met zn 6en een aantal dagen "keihard tsjillen". De andere twee weken met Rene en Jorrit zijn nog onduidelijk hoe die gaan verlopen. Het eerste plan was om naar Phuket (Thailand) te vliegen en dan door te reizen naar Bangkok. Maar misschien blijven we ook wel langer in Indonesie. De tijd zal het leren ;D Wij hebben er zin in, jullie ook? Haha Xx Sanne en Jorn

Peter

Volop blijven genieten maar dat zal vast wel lukken! :)

Erik Jan

Veel plezier daar op Java en Bali. Oost Java vonden wij helemaal top, dus denk dat jullie je ook prima gaan vermaken. Groetjes, Erik jan en Maaike

Hamba