De Start!

(Link naar foto's beachparty onder aan de pagina)

Het begin, de start, het eerste hoofdstuk,

Wij (Jorn en Sanne) gaan als het goed is voor een tijdje weg. Het kan een half jaar zijn, misschien wel een jaar of het moet heel raar gaan en we staan volgende week weer op de stoep in Joure. Zoals we nu in een jaargepuzzeld, gedisscusieerd en gedroomd hebben van onze wereldreis gaat het nu echt beginnen! Morgen 28 augustus 2011 vertrekken we!

Londen is de eerste stop, om door te vliegen naar Johannesburg (Zuid Afrika). Daar begint het 'backpacken'. Na 6 weken Zuid Afrika reizen we door naar het mij (Sanne) bekende Sydney, om Australie dit keer wat beter te verkennen. De buren Nieuw Zeeland slaan we ook zeker niet over. Dan zijn we al ruim over de helft van de reis, en ook het budget waarschijnlijk, dus het word kiwi's plukken bij de 'kiwi's' in Nieuw Zeeland. Dan sluiten we af met het mooie zuid-oost Azie (Indonesie, Maleisie, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos etc.)

Natuurlijk houden we via verschillende sociale media jullie op de hoogte van onze ervaringen, belevingen en foto's van de reis!Facebook en twitter (@sananass @jorn_bosma) en deze site, vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waarwe zijngeweest!

Heel handig is een mailtje wanneer we een nieuwe post zetten op deze site. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie oponze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Hopelijk kunnen we via deze site contact houden met het thuisfront, we zouden het daarom ook erg leuk vinden als er af en toe wat berichtjes, tweets, reactis enz. binnenkomen! Want ondanks onze belevenissen missen we jullie natuurlijk ook wel een beetje ;)

Voor de mensen die we niet meer hebben kunnen spreken of gedag hebben kunnen zeggen, het ga jullie goed en tot over een jaar!En dat geld eigenlijk voor iedereen ;)

Heel veel liefs,

Jorn en Sanne

De fotos van ons feestje zijn hier te bekijken!!

Jorrit

He travelers, Ik kwam dit vanochtend toevallig tegen op internet. Misschien wel vet om te doen als jullie in nieuw zeeland zijn.

rené

Sanne stuur me ff een mailtje belangrijk ivm rabo

Tessa

toppertjes! De eerste foto's net bekeken en nu al jaloers! Goeie vlucht morgen en laat snel weer een berichtje achter! 1 tip was af en toe dat T-shirt uit Jorn.. Vrouwen houden namelijk van goed ruikende mannen.. en risico zou ik niet willen lopen met zo'n mooie reis in het vooruitzicht...;) hele dikke tut (L)

Hamba